POLÍTICA
PSC i PP presenten una moció conjunta sobre el control dels VMP
Volen més controls policials i més campanyes de comunicació i sensibilització ciutadana
El PSC i el PP portaran al ple de febrer una moció conjunta sobre el control i regulació dels patinets elèctrics i altres vehicles de mobilitat personal (VMP). Es tracta d'una proposta que el partit popular havia de presentar durant el ple de gener, però que va retirar a petició del grup socialista per poder treballar-la en conjunt.
El portaveu dels populars, Juan José Giner, ha explicat que la presentació de la moció ve motivada per la necessitat d'un control més exhaustiu d'aquests vehicles, donat el recent augment d'aquests. "Amb l'augment dels patinets elèctrics també han augmentat les queixes dels rubinencs per la circulació indeguda dels usuaris i el desconeixement de la normativa vigent", ha dit Giner.
Els punts principals de la proposta són incrementar els controls policials sobre els VMP, sancions per reduir la indisciplina diària i millorar la senyalització viària. També es destaca fer més campanyes de comunicació i sensibilització ciutadana i fomentar la pedagogia, especialment entre els joves i nous usuaris.
Segons explica Rafael Güeto, portaveu del PSC, la moció que volia presentar el PP al gener incloïa unes qüestions de modificació de l'ordenança que no han calgut fer perquè l'ordenança actual a Rubí ja és prou completa. "En aquest nou text ens hem centrat a augmentar el control policial, que ja s'està fent, però pensem que s'ha d'intensificar, i millorar la pedagogia", ha conclòs Güeto.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.
Veure Comentaris