LA MARATÓ
Fotografies solidàries per La Marató amb el Pare Noel
Enguany, tots els beneficis recollits van destinats a la investigació per trobar la cura contra el càncer
Baixant les escales per les quals s'accedeix al local, trobem un racó amb un arbre gegant, que sobrepassa el sostre, alguns regals, una xemeneia i un seient on ens espera el Pare Noel, que s'atura uns dies de la seva frenètica activitat per ajudar en una molt bona causa. La màgia de Nadal i la solidaritat es respiren només entrar-hi.
El fotògraf local Iban Coca fa anys que buscava la manera de combinar la seva feina amb la solidaritat. Enguany, el tema de La Marató el tocava de ben a prop. Per desgràcia, com a moltes famílies, el càncer també hi havia passat. Per aquest motiu, es va decidir i, juntament amb la sala infantil Kinder Fiestas, creen l'entitat 'Amics de Rubí per La Marató' per tal de poder col·laborar-hi. A més, la iniciativa és única a Catalunya: fotografies solidàries amb el Pare Noel.
Totes aquelles famílies que estiguin interessades a aportar el seu petit gra de sorra amb La Marató, poden dirigir-se al local de Kinder Fiestas, al Passatge Topazi, 3, però per l'entrada del pàrquing de l'Avinguda Castellbisbal, 42, al costat de la xurreria. Allà hi trobaran un Pare Noel esperant-los per la fotografia familiar i, per un donatiu mínim de 5 €, es podran endur la imatge a casa al moment, creant, d'aquesta manera, un record de la solidaritat nadalenca.
Les fotografies es podran fer els dies 13, 14 i 15 de desembre de 17 a 21 hores. Però la iniciativa va molt més enllà. I és que diumenge, 16 de desembre, s'ha preparat una gran festa al pàrquing on hi ha la xurreria amb ponis i un cotxe de campionat DRIFT del pilot Jordi Torres Coronas on els més petits de la casa hi podran pujar i sentir-se com un autèntic conductor professional. A més, està previst que els Castellers també hi participin ensenyant als nens i nenes a fer un pilar.
L'activitat està pensada per tota la família i combina l'esperit nadalenc amb la solidaritat. Recordem que tots els beneficis obtinguts es destinaran íntegrament a la investigació per buscar la cura del càncer, objectiu de La Marató de TV3 d'enguany.
Veure Comentaris