NOTÍCIES DESTACADES
Les notícies més destacades de la setmana a Rubí
Repàs a les notícies que han marcat l'actualitat de Rubí durant aquesta setmana
La setmana va començar amb Yolanda Ferrer assumint l'alcaldia accidental des de dilluns 1 d'agost fins diumenge 7, en substitució d'Ana María Martínez, alcaldessa de Rubí, que començava les vacances d'agost.
El Govern espanyol va anunciar que per accedir a l'abonament gratuit dels usuaris hauran d'abonar un dipòsit de 10 euros a Rodalies, el qual els permetrà fer ús del servei ferroviari fins que termini l'any mitjançant un abonament especial.
El titular del jutjat d'instrucció número 1 de Rubí ha condemnat a una multa de 270 euros, 6 euros diaris durant 45 dies, a l'home que va amenaçar en reiterades ocasions a l'alcaldessa de Sant Cugat, Mireia Ingla.
El mes de juliol ha fet tornar enrere el nombre d'aturats a Rubí, ja que se sumen a les llistes de desocupats 59 ciutadans més, sumant un total de 4.410 veïns sense feina.
Finalment, vam conèixer a Pol Ramos, la nova promesa del CN Rubí, qui amb només 13 anys, el nedador rubinenc ja marca les seves metes: arribar a uns Jocs Olímpics i convertir-se en biotecnòleg.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.