Rubí, seu de "Los40 Primavera Pop"
Grans artistes nacionals i internacionals es donaran cita a l'Escardívol el proper divendres 12 de maig
Rubí acollirà el proper 12 de maig Los40 Primavera Pop 2017, un esdeveniment musical organitzat per la popular emissora musical. El festival Los40 Primavera Pop 2017 també passarà per Madrid el dissabte 13 i per primera vegada després de deu edicions, visitarà Màlaga el diumenge 14.
A Rubí, el festival tindrà lloc a l'Escardívol, seu habitual dels concerts multitudinaris de Festa Major. Com a la resta de ciutats, l'accés serà gratuït.
Els primers detalls sobre Los40 Primavera Pop 2017 els ha fet públics aquest dilluns Tony Aguilar en el marc del programa Anda Ya!. A partir del proper dilluns 17 d'abril, es començarà a desvelar el cartell dels artistes nacionals i internacionals que actuaran a les diferents seus del festival.
Un festival d'èxit
En la seva darrera edició, el festival Los40 Primavera Pop va convocar al voltant de 10.000 persones a la Plaza Mayor de Madrid. Coincidint amb el 50è aniversari de l'emissora musical, l'esdeveniment va reunir artistes com Nick Jonas, Fangoria, Alan Walker, Auryn, Jasmine Thompson, AronChupa, Álvaro Soler o Abraham Mateo, entre d'altres.
La celebració d'aquest macroconcert a Rubí dóna continuïtat a la col·laboració amb Los40 iniciada l'any passat, quan es va programar l'esdeveniment Tour 40 en el marc de la Festa Major de la ciutat amb un notable èxit de públic.
Veure Comentaris