DONACIONS DE SANG
La sang recollida a Rubí podrà beneficiar a 168 persones
Nova jornada de donació de sang aquest dimarts a la ciutat
Aquest dimarts, a la Biblioteca municipal, va tenir lloc una jornada de donació de sang especial dins la campanya 'Els Bombers t'acompanyen a donar sang'. Segons informa Banc de Sang i Teixits, durant tot el dia d'ahir es van apropar fins a 67 persones però van poder donar sang 56 d'elles. D'aquestes, per a 7 era la primera vegada que ho feien.
Les donacions de sang de les persones que han col·laborat podrà beneficiar fins a 168 pacients ingressats en centres hospitalaris. Amb aquesta iniciativa, el col·lectiu Bombers amb Cor, el Banc de Sang i Teixits i l'Ajuntament de Rubí tenien com a objectiu aconseguir el màxim nombre de col·laboracions en un moment d'especial necessitat per la proximitat de la Setmana Santa.
Donar sang pot salvar vides ja que les transfusions són imprescindibles per a tractaments de càncer, accidents, parts amb complicacions, etc. Pot fer-ho qualsevol persona sana entre 18 i 70 anys que pesi més de 50 quilos. Tot i això, hi ha uns quants factors que ho poden condicionar i des de Banc de Sang han preparat un test ràpid per saber si es compleixen amb tots els requisits.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.
Veure Comentaris