La Cambra de Comerç de Terrassa preveu crear una incubadora de tecnologia industrial per a les empreses de la demarcació i que inclou municipis com Rubí, Terrassa o Sant Cugat. Així ho ha anunciat el seu president, Ramon Talamàs, que ha detallat que la previsió és ubicar-la en un edifici de nova planta situat al voltant de l’autopista B-30. Per això, treballen amb diferents actors per a poder fer realitat un “projecte important” per al territori, amb l’objectiu de dotar les empreses de musculatura per a desenvolupar-se tecnològicament.
Talamàs ha destacat la necessitat de dotar de les eines necessàries a les empreses de la demarcació de Terrassa per a desenvolupar-se en l'àmbit tecnològic, un element clau per a poder competir en el mercat. “No totes les empreses tenen el múscul tecnològic, el que volem és donar el teixit industrial de capacitat de tecnologia”, ha assenyalat.
La previsió és que aquest servei es desenvolupi en un edifici de nova planta, que es trobaria en un entorn òptim per a la proximitat amb la major activitat industrial de la demarcació, concretament en els municipis de Rubí, Sant Cugat o Castellbisbal, al voltant de l’eix de la B-30. Talamàs ha estimat en uns 1,2 milions d’euros la inversió necessària, dels quals 440.000 procedirien de la Fundació Incyde, amb qui es reuniran el mes de febrer vinent.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.