Nova jornada de donació de sang a Rubí

El Banc de Sang torna a la Biblioteca Municipal Mestre Martí Tauler el pròxim dilluns 16 de novembre

El Banc de Sang torna a visitar Rubí aquest dilluns 16 de novembre a la Biblioteca Municipal Mestre Martí Tauler, de 10 h a 14 h i de 16:30 h a 20:30 h. Fins al moment, ja s'han apuntat 84 persones a la donació i encara queden 12 places disponibles repartides entre la franja horària disponible.

Un cop més, i per garantir les mesures de seguretat sanitària i evitar aglomeracions, les persones interessades en fer les seves aportacions han de reservar hora.

nova donacio de sang - horaris disponibles

Els donants disposen de gel esterilitzant, han de guardar una distància mínima d’un metre i mig amb la resta de persones i tenen un bolígraf d’un sol us per emplenar el qüestionari, entre d’altres.

Qui pot donar sang?

Donar sang salva vides ja que les transfusions de sang són imprescindibles per a tractaments de càncer, accidents, parts amb complicacions, etc. 

Pot donar sang qualsevol persona sana entre 18 i 70 anys que pesi més de 50 quilos. Tot i això, hi ha uns quants factors que ho poden condicionar i des de Banc de Sang han preparat un test ràpid per saber si es compleixen amb tots els requisits. 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.