L'enderroc de les cases d'en Rigol o l'entrevista a l'alcaldessa, notícies més destacades

Aquesta setmana també s'han donat a conèixer algunes dates clau, la de l'inici del curs escolar o les de la Festa Major

Aquesta setmana s'ha dut a terme l'enderrocament de les històriques cases d'en Rigol, ubicades entre els carrers Prim i Príncep. 

Més info: Enderroquen les cases d'en Rigol

L'historiador Jordi Vilalta ha compartit una vista de Rubí a finals del segle XIX. 

Més info: Una vista de Rubí de finals del segle XIX

El Departament d'Educació ha fet públiques les dates de l'inici del curs escolar 2025-2026.

Més info: Ja hi ha data d'inici pel curs escolar 2025-2026

En una entrevista amb el TOT, l'alcaldessa de Rubí, Ana María Martínez, ha fet un balanç de l'estat de la ciutat quan estem a punt d'arribar a l'equador del mandat.

Més info: Ana María Martínez: “El 2026 serà l’any de l’Escola d’Hostaleria”

Aviat s'obriran les inscripcions per participar a la 4a edició de la Cursa de la Dona, que enguany se celebrarà l'11 de maig.

Més info: La 4a edició de la Cursa de la Dona obre les inscripcions el 14 d'abril

I aquest estiu arribarem a la desena edició del festival Infest, que ja comença a escalfar motors amb la gravació de l'anunci oficial del certamen.

Més info: L'InFest escalfa motors amb el rodatge de l'anunci

Finalment, també s'han donat a conèixer les dates de la Festa Major de Rubí 2025.

Més info: Ja hi ha data per a la Festa Major de Rubí 2025

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.