L'Ajuntament de Rubí obre aquest dimecres 3 d'abril el període de sol·licitud pels ajuts dels casals d'estiu, les famílies que vulguin tindran temps fins el 16 d'abril per demanar-la. Els casals d’estiu 2024 organitzats per les AFA i AMPA de les escoles públiques d’educació infantil i primària es realitzaran als centres educatius del 2 de juliol al 2 d’agost. S’adrecen a infants que estiguin cursant des de P3 fins a 6è de primària durant el curs 2023-2024.
Les sol·licituds s’han de presentar del 3 al 16 d’abril preferentment en línia a través de la seu electrònica. El tràmit també es podrà fer presencialment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), al c/ Narcís Menard, 13, sense demanar hora, de dilluns a divendres de 8.30 a 13.30 h i amb cita prèvia de dilluns a dijous de 8.30 a 14 h i de 16 a 18.30 h. Per complimentar la sol·licitud adequadament, el consistori posa a disposició de les famílies un vídeo tutorial que es pot consultar a www.rubi.cat/casalsdestiu.
L’import subvencionat es determinarà en funció del nombre de setmanes pel qual es demana i segons la renda de la unitat familiar. Així, l’import atorgat podrà ser del 75 %, el 50 % o el 25 % de l’import de referència. La setmana del 2 al 5 de juliol serà comptada proporcionalment ja que només té 4 dies.
Requisits per ser beneficiari de l'ajuda i documentació necessària
Per a poder ser beneficiari de l’ajuda cal complir els següents requisits:
- Estar empadronat a Rubí
- Estar cursant qualsevol curs de P3 a 6è durant el curs 23-24.
- Disposar d’un DNI, NIE o NIF. En cas de no disposar d’aquest document i que segons la normativa vigent no estiguin obligats a disposar-ne, el beneficiari de l’ajut serà el seu representant legal i serà qui haurà de disposar d’algun d’aquests documents.
- Que la renda de la unitat familiar de convivència no superi els llindars econòmics segons les Bases reguladores de les subvencions aprovades pel Ple municipal el dia 25 de febrer de 2021, i publicades en fase definitiva al BOBP el 10 de març de 2021. La convocatòria de l’any 2024 ha estat aprovada el 6 de març de 2024 per la Junta de Govern Local.
La documentació a presentar serà la següent:
- Sol·licitud específica relacionada amb aquesta convocatòria, que es publicarà a la Seu Electrònica i autorització dels membres de la unitat familiar: han de constar tots els empadronats al mateix domicili que tinguin relació de parentiu, sigui quina sigui.
- La fotocòpia del DNI de tots els membres de la unitat familiar. En cas que l’obtenció d’aquest document no sigui obligatòria, es presentarà el llibre de família.
Per a resoldre qualsevol dubte sobre aquesta subvenció us podeu adreçar al Servei d’Infància i Educació de l’Ajuntament de Rubí al telèfon 93 588 70 00 ext. 6369 o bé enviar un correu electrònic a educacio@ajrubi.cat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.