Si hi ha hagut un protagonista indiscutible de la setmana a Rubí ha estat l'antic camp de golf de Can Sant Joan. Des que l'Ajuntament de Sant Cugat va anunciar el projecte per construir-hi un ecobarri de 3.000 habitatges, hi ha hagut un degoteig de reaccions; la principal, el rebuig frontal per part del govern municipal de Rubí.
En un altre sentit, però, Can Sant Joan ha destacat durant els últims dies per l'inici de les obres de rehabilitació de la masia, que permetran fer realitat la segona promoció d'horts urbans de Rubí al seu entorn.
I, no massa lluny d'aquell espai, al parc de Ca n'Oriol s'han iniciat les obres per habilitar un nou espai de lleure.
Per altra banda, noves renúncies a l'executiva d'ERC que s'han anat produint en els últims dies també han estat una de les notícies destacades.
Aquest cap de setmana se celebra la 13a Travessa Rubí - Montserrat, però el Centre Excursionista ja ho té tot a punt per la pròxima activitat: la 23a edició de la Cursa de Muntanya, que ha obert inscripcions aquesta setmana.
I aquesta setmana s'han donat a conèixer les dades de validacions del RubíBus, que han batut un rècord històric superant els tres milions de viatges durant el 2024.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.