Torna a la ciutat, tot coincidint amb l'inici de la primavera, la segona edició de la Color Week, amb intervencions artístiques per transformar racons de la ciutat de forma efímera o permanent.
Així doncs, l'Ajuntament de Rubí ha organitzat del 21 al 27 de març una trentena d'activitats, entre les quals destaca, a més dels murals i parets que es pintaran, la ruta guiada per l'street art de la ciutat.
Es tracta d'una visita guiada i gratuïta a càrrec de Rubí Guiem per conèixer els grafitis del festival Full Colors, els tapissos pintats a l'illa de vianants o els diversos murals de tots els estils que hi ha als barris de la ciutat. La ruta sortirà de la plaça Josep Tarradellas el pròxim dissabte 26 de març, a les 11 h, i cal fer inscripció prèvia a través del correu info@rubiguiem.com o al whatsapp 620 565 321.
Una altra de les intervencions artístiques que destaca és la que es farà sota el pont de l'avinguda de l'Estatut, a càrrec del grup d'art urbà rubinenc Petados Crew, que repintarà un dels murs més emblemàtics de la ciutat els caps de setmana del 26 i 27 de març i del 2 i 3 d’abril.
A la Color Week també tindrà un important protagonisme l'escola d'art i disseny edRa que participarà, entre altres actuacions, en el camí d'hexàgons que es pintarà al parc infantil del barri del Pinar, juntament amb Kaligrafics i el veïnat.
A més, l'artista Elisa Capdevila treballarà en la primera fase d'un gran mural a les parets exteriors de la sala annexa del Celler, que vol ser un homenatge a les dones que van treballar en aquest espai dedicat antigament a la viticultura.
Durant aquesta setmana també es portaran a terme dues iniciatives comercials. Per una banda, la R-Outlet, amb més de 40 botigues que sortiran al carrer en una nova fira de comerç de proximitat el 26 de març durant tot el dia a l'illa de vianants.
Pel que fa al Mercat municipal, durant els dies de la Color Week la compra en línia o presencial amb servei a domicili no tindrà costos d'enviament si hi ha una compra mínima de 20 euros.
La programació completa de totes les activitats, conferències, tallers i exposicions que es faran durant la Color Week es poden consultar aquí.
L'alcaldessa de Rubí i el regidor miren un vídeo de resum de la primera edició de la Color Week. FOTO: NHS
La presentació d'aquesta segona temporada de la Color Week ha anat a càrrec de l'alcaldessa de Rubí, Ana María Martínez, i el regidor de Projecció de la ciutat, Moisés Rodríguez.
L'alcaldessa ha manifestat que es tracta d'un projecte de model de ciutat basat en la "diversitat, convivència, creativitat i visió social de l'urbanisme" que pretén "aprofundir en la identitat rubinenca". També ha assegurat que les activitats d'art urbà i iniciatives comercials que tindran lloc en el marc de la mateixa campanya aconseguiran "un resultat positiu per a la ciutat".
D'altra banda, el regidor ha dit que la Color Week ha de ser "una marca de ciutat que taqui i ens arribi a tots" i ha aprofitat per fer una crida a la participació durant aquesta setmana. A més, ha reconegut que a causa de la situació sanitària actual, aquesta segona edició se celebrarà "no com volem, però serà una revifada".
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.